Fredag

Gosh, vad trött jag är, och endå så sitter jag vid datorn. Smart ey, och jag vet att jag kommer dra samma visa ikväll "Imorgon ska jag sova lääänge", det blir aldrig så, jag vaknar halv tio och kliver då up. Aja.
Jag tycker denna dag har varit konstig, det är inga måsga dagar i mitt liv som är konstiga må jag säga!
och jag kan för fan inte fatta att skolan ska hålla oss kvar i två dagar till, VARFÖR? Hela sverige har ju lov nu typ. Det är bara Parkskolan och Nolaskolan i hela sverige som inte har lov nu, jag lovar er!

Men för övrigt sitter jag och lyssnar på Eminem ..

Ha en trevlig kväll allihopa!




Charger <3


Kommentarer
Postat av: amanda

nej faktiskt så vet jag att de i vellinge (här ner i skåne!) med går fler dagar, haha ;)

2009-12-20 @ 21:04:30
URL: http://nichtohnedich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0