Skratt

Jag hade ganska roligt igårkväll innan jag skulle gå och lägga mig. Jag gick till köket och jag tänkte "Nej undra om det är dax att gå och lägga sig?" och så sade jag: "Är det natt?" till pappa. och med det menade jag om det var dax att gå och lägga sig . och pappa sade "Nej, det är fortfarande kväll". Detta fann mig visst otroligt roligt så jag började att asflabba. Jag slog mig själv på huvudet insåg själv att det där blev lite fel sagt av mig xD ibland tycker jag att man ska få skratta åt sig själv. Ja och så skrattade jag givetvis åt pappas logiska svar.


Min gårdag var inte så bra. Det började med att skolbussen aldrig kom så jag kom sent till lektionen, igen. Sedan hade vi redovisning sista lektionen och så hade jag tydligen missat en bild och texter. Då jag skulle boka tågbiljetter så blev det visst dyrare än jag trodde, för biljetter tar ju slut. 500 kr. Plötsligt säger pappa att han inte alls tänker betala biljetterna och jag är nära på att få ett sammanbrott på honom, men det ordnade sig. Sedan då jag skulle fortsätta med bokningen så börjar allt om från början igen, ännu bättre. Hur fan ska man då veta om dom dragit pengar från pappas kort. Då provade jag igen och då kom det fram. Jävla tur det. Sedan fick jag sätta migo hc lugna ner mig för jag hade bokstavligen varit less hela eftermiddagen.
Det kändes bra att få gå till Stina senare och koka Knäck :D

Det ironiska med min dag igår var att på mitt horoskop stog det att "min dag skulle vara lovande" . Bullshit.

Det är iaf bättre idag, men jag har en massa jävla skolarbeten att göra klar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0