Måndag

Hejsan allihopa!

Sitter på skoldatorerna, för det är den enda changs jag får tillgång till en dator. Det må vara helt jävla sinnensjukt, men jag tänker på TH mer och mer på grund utan att jag inte har någon dator. Det är en utav mina vardagliga rutiner att gå in på THF och Tokiohotel.de och kika, men nu vet man ju fan ingenting om vad som händer. Så viktiga är Tokio Hotel för mig.
aja

Har skaffat dreads som sagt! Ska ladda upp bilder så småningom :) Ska ha dom till Februari/Mars, det beror på hur pass fort mitt hår växer, och redan då jag tagit bort dreadsen har jag planer på vad jag ska göra med mitt hår, fast vi får se hur det blir.

Det är snart jul, nytt år, tiden gå fort och nästa år känner jag på mig att det kommer hända en del i mitt liv. Jag fyller 18, jag ska börja på körskolan, förhoppningsvis har jag körkort till sommaren/hösten, jag ska se Tokio Hotel live 2 ggr, och jag VET att det kommer hända så mycket mer!

Aja, fortsättningsvis kommerj ga att mobilblogga. Höres :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0