Skooor!

Ich liebe skor!! Det är bland det bästa jag vet att kolla på då man är på stan, fast ännu bättre är det väl då man kan köpa skor??

Funderar på att ta kort på ALLA mina skor då jag kommer hem idag, bara för att ha något att göra, och därefter lägga upp dte på bloggen. Så småninigom =)

Jo...tänkte ta upp dethär om Tokio Hotel biljetterna, pappa och jag var in på OKQ8 för att ta ut biljetterna, och jag trodde inte alls det var något problem alls att få ut dom, men så hände det som inte fick hända, det gick inte. Snubben hörde av sig till någon som fick prata med pappa, när han lägger på säger han: " Dom går inte att hämta ut här, dom måste hämtas ut i Sundsvall" Jag började gråta då vi satte oss i bilen och åkte hem, jag trodde verkligen det var kört. Men snälla pappa sade att det skulle ordna sig och att vi skulle åka till Sundsvall så småningom och hämta ut den. 15 mil för att hämta ut en biljett,

Lyckat Frida Larsson lyckat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0