Förebilder och "hjältar"

Tänkte diskutera mina förebilder och "hjältar". Hjältar menar jag då dom som har hjälpt mig osv.

Förebilder
Jag har många förebilder, folk som jag ser upp till, det kan vara någonn jag känner, någon jag inte känner osv.


Mina vänner

Japp, mina vänner är mina förebilder, dom har alltid hjälpt mig, mina vänner har alltid en tendens att säga otroligt kloka saker, som får mig att tänka och ändra på saker och ting. Tack för att ni finns <3




Avril Lavigne

Avril min förebild för att hon har en mycket bra klädstil, har följt hennes klädstil i flera år för jag tycker den är så grymt snygg! och hon tar ingen skit!




Bill Kaulitz

Bill är en stark individ, och det är därför jag gillar honom så mycket. Han bryr sig inte om vad andra tycker, han vågar göra stora förändringar, och vågar prova på nya saker när det kommer till hår och kläder. Jag är visserligen tjej men hade jag varit kille så hade jag varit grymt svartsjuk på honom!




"Hjältar"
Dom som hjälper mig då jag behöver hjälp eller något annat

Min familj
Alla i min familj är mina hjältar, just för att det är dom jag kan prata med som mest då det gäller problem, dom får mig att tänka igenom mina svåra perioder.




Tokio Hotel
Bill, Gustav, Tom och Georg är mina hjältar, tack vare deras musik och dom själva så har dom gjort mig till den jag är idag. Deras musik ger mig styrka och tankar om mitt liv, dom gör mina dagar!



Inte så seriösa hjältar

Wikipedia
Undrar man om något eller någon kan man alltid söka till till wikipedia, dom har fan svar på nästan allt!

Google

Google is my friend! Där får du också svar på det mesta

Skoldatanätet Lexin

Översätter ord, har hjälpt mig väldigt mycket!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0