Tokio Hotel till sverige!!

Ja gud asså jag vet inte vart jag ska börja!!
Tokio Hotel spelar i sverige på min 18 årsdag!!!! 4 Mars i Stockholm och 5 Mars i Göteborg, Det är så jävla sjukt att det är inte sant, jag kom ihåg att jag sade till pappa att: Det skulle vara något om Tokio Hotel spelade i sverige på min födelsedag, och vad händer???
Var in på en blogg och där stog det att hon hade fått reda på att Tokio Hotel skulle spela i sverige i Mars, och just det ögonblicket, allt bara stannade för då jag gick in på THF så står det att dom ska spela här 4 mars, och jag var såå nära på att börja gråta! Fast jo man kan säga att jag grät av glädje senare under dagen!
Jag får biljetterna av pappa, så jag säger det som ag sade till honom. Det här är den absolut bästa presenten jag fått!!


Men förutom att jag ska se dom i sverige så ska jag åka till Amanda och se dom i danmark! Amanda fixar en danmark biljett åt mig som jag betalar då vi ses!

Och jag ska fastställa detta: Inget och absolut ingen kan hindra mig när det gäller Tokio Hotel, så är det bara! Allt löser sig tillslut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0