True fan

Jag skulle kunna bekänna en massa grejer som jag och min kompis gjort för Tokio hotel, nu i efterhand då jag tänker på det vi gjort är det helt sjukt, men det var så värt det! Det var i början av perioden man var som värst, jag skäms över mig själv. Jag var så fjortis, ärligt talat. Men då det gått ett par månader så tyckte jag att andra fans på internet var dumma i huvudet, det var då jag insåg att jag faktiskt var precis som dom, bra det att jag inte skrev om det på internet. Fjortisperioden gick över ganska fort, det var då jag älskade dom, inte bara Bill och Tom!
Bill, Tom, Gustav och Georg, jag tycker dom är helt underbara. Dom 4 har gjort underbara låtar, jag älskar dom fortfarande, men inte lika galet som från början! Jag stöttar dom, köper deras skivor, röstar på dom på tvälignar, köper tidningar dom är med i följer med dom på teve då man kan se dom där.
Jag tycker det känns grymt bra att köpa något som TH gjort, en skiva osv. Det känns som att jag ger mina pengar tilll TH, på ett sätt gör jag ju det men endå inte. Dom får ju inte så mycket pengsr för att dom släpper en skiva, det är skivbolaget som får dom pengarmna. Men endå :)

Det jag tycker är lite synd är att vissa tycker att Tokio Hotel fans är sjuka i huvudet, inte så konstigt egentligen kan jag tycka. Jag har hört och sett många TH fans som har skämt ut sig ordetligt enligt mig, och det är väl förklaringen till varför vissa hatar dom. Men jag tycker INTE att man ska döma en för fort,jag hade en god vän på internet som helt plötsligt bad mig att dra åt helvete för att jag lyssnade på Tokio Hotel, moget?
Jag sitter inte och pratar om hur snygg Bill i Tokio Hotel är då jag umgås med någon. Det är inte fel på någon som lyssnar på Tokio Hotel!!
och en sista sak. . .


Det är ett band for gods sake!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0