LG

Har tänkt om lite, jag har jusparat ihop en massa pengar för att kunna se Tokio Hotel. Jag pratade med mamma och mobiltelefoner osv, och hon nämde att jag kunde ju köpa en mobil för åtminstonde lite över 1000 spänn, och att jag hinner säkert komma upp till den summa jag hade innan dom spelar i sverige. Det har hon rätt i. Det är julafton, jag har förhoppningsvis fyllt år!

Så jag har bestämt mig för att köpa denna:



En LG KU990i Viewty
Har letat efter mobiltelefoner och har hålligt mig till sidan pricerunner hela dagen och dom flesta recentioner har varit negativa särskilt på Sony Ericsson. Men så går jag in på Elgiganten och hittar denna och det är bra recentioner på denna!


Beställer hem från elgiganten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0