Prenumerera på bloggen och annat

Japp nu kan man prenumerera på min blogg, så alla intresserade kan ju alltid göra det :)

Herregud vad jag ser fram emot höstlovet! Vill bara åka ifrån Övik, nog för att jag är stolt som kommer härifrån. Men ibland blir man så jävla trött på att vara här. Övik är ingenting jämfört med Stocholm, Göteborg och Malmö. Övik är en hockeystad.


Har inte riktigt fattat grejen med att boka Ybuss, men det ordnar sig med min mammas hjälp hoppas jag!

Jag ska ävan försöka med att mobilblogga, men vete fan om det ens fungerar på blogg.se??



Kommentarer
Postat av: amanda

jag förstår att du är glad över var du kommer ifrån men det är klart man kan drömma sig efter större platser..

jag tycker personligen inte om svedala... men börringe... där jag växte upp... fy fan alltså, jag älskar det stället. Så när jag saknar det stället så lyssnar jag på brolles låt "i ett av världens hörn" och börjar gråta. har du hört den låten?

man ska fan aldrig glömma ifrån var man är fast än att man är på någon plats!

men hoppas du får det kul i bgb :D!

2009-09-18 @ 19:30:31
URL: http://ershaagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0