Long time no see my dear!

Nu var det ett tag sedan jag bloggade, man måste inte vara uppe i bloggen 24/7 ;) man måste ta en paus då och då! Kom hem från morfar i förrgår och idag åker jag igen mot Myckelgensjö, skönt faktiskt. Där kan man vila upp sig :) Hade det bra hos morfar, i måndags så for vi till Uppsala, där köpte jag ett vitt linne från JC, sedan i tisdags var det dax för Stockholm, där var det jättevarmt, dom gick runt i t-shirt xD Helt sjukt!

I stockholm passade jag å att köpa en ny väska (vilket verkligen behövdes). Sedan köpte jag ett anteckningsblock, på framsidan står det "Evil plans and other stuff." haha! och ja jag får inte glömma!! Jag köpte mig ett par nya svarta Converse, mina andra ser heemska ut nu, kan ta ett kort någon dag och visa er skillnaden haha!

Nej nu är det dags att ta en frukost, ha en fortsatt trevlig dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0