Sommarplaner?

Folk börjar redan prata om sommaren, vad som ska hittas på! Jag har inget planerat denna sommar faktiskt, inte som är fast bestämt att jag ska göra, men det finns visst en del saker jag vill göra! Jag ska förhoppningsvis jobba till en början, sedan blir det garanterat besök i Sandslån och i stugan! Jag ska följa med Stina till Rättvik på Classic Car week som alltid :)
Jag vill åka på festivaler i sommar, Metaltown och Pier Pressure - Det positiva är att festivalerna hålls i Göteborg så jag behöver inte pendla till någon annan stad! Far jag inte på dessa festivaler tänker jag åtminstonde besöka Sundsvalls gatufest och se The Ark! Jag förmordar att det kommer dyka upp en massa annat innan sommarlovet, men detta är just nu i alla fall.

Man får se vad som händer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0