Stress?

Stressad? Jaa det kan man säga att jag är, och stress är bland det värsta jag vet, när stresssen tar över blir jag jättetrött, ligger nästan i dvala på nätterna.

En uppgift ska vara färdig på onsdag
Kom på att det är 2 uppgifter
Jag har prov på fredag
Måste plugga teori
Jag måste storstäda mitt rum
Måste få lite fritid mellan detta pluggande också..

Det ordnar sig hoppas jag..

Jag skrattade så otroligt åt mamma igår, hon gick igång med något namn, och hon slutade inte förrän tårarna rann på mig, namnet fann mig väldigt roligt i alla fall! Först börjar dom prata om någon Janne, och så  börjar mamma:
Janne olle? . . är det Janne hulda? (Hahaha DÄR dog jag) sedan funderar hon en liten stund och säger Janne pelle?, det tyckte jag också var jätteoligt, jag skrattar när jag tänker på namnen asså XD. Sedan börjar dom prata om någon FittOlle och ja X''D Min humor är fan bäst, jag kan skratta åt det mesta så det så! :D

Nu blir det kladdkaka, och sedan en date med min älskade säng <3

Kommentarer
Postat av: ellen (:

det var inte ens kul >:

2010-04-13 @ 15:55:48
URL: http://ellenlarssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0