The day!

Tjotjo, lördag! Chill ;)
Idag har jag inte gjort något som helst speciellt, jag följade med pappa och handlade, vi gick även in på Rusta och Jysk, hittade faktiskt en del jag ville ha från Jysk, inredning och sånt :)
Nu är det snart dags för mat, och tydligen så ska jag börja förbereda maten för att pappa ska häma Ellen, det skadar inte mig. Jag ska bara fixa i ordning salladen, tacos idag ;)
För övrigt så är jag verkligen superdålig på att ta ansvar vöer saker och ting, det är som att det inte finns i min värld, laga mat, tvätta kläder, städa gör jag! Jag måste ta tag i det där, jag för ju för fan 18 år! Det blir ju liksom inte bättre när jag väl flyttar hemifrån. Pratade lite om min framtid för några dagar sedan, vad jag ska göra efter skolan osv. Jag vill söka högsola och flytta till Göteborg, jag måste bara dra tummen ur arslet och gå och prata med skolans SYV! Har skjutit på det för länge nu, det är liksom snart dags att gå ut i arbetslivet! Aja!

Nu ska jag gå och hacka sallad, ha en trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0