3 saker jag gillar

1. Titta på stjärnorna
Att vi kan kolla rakt ut i rumden fashinerar mig, och jag tycker stjärnorna är vackra att titta på, jag skulle kunna lägga mig ner på marken och bara titta på dom, särskilt då det syns väldigt mycket stjärnor. Jag har varit med om 5 stjärnfall, fast jag tycker det är rätt så overkligt endå, 4 st stjärnfall såg jag på en kväll, är det möjligt? Vissa säger att det kan vara satelliten, men satelliten kan väl knappast vara på 3 olika ställen?
Senaste stjärnfallet såg jag nu i helgen.

2. Umgås med mor och farföräldrar
Jag har inget emot att spendera en helg med min mormor, jag har inget emot att spendera flera dagar hos farmor, jag har absolut inget emot att stanna hos morfar i en vecka - Ja ni fattar vinkeln, jag tycker om att umgås med dom, och vara hos dom. Dom är mycket viktiga för mig. Jag kommer aldrig att sluta tycka om att vara och umgås med dom, det är bara så härligt att umgås med dessa människor!

3.Bilar
Att jag gillar att sitta och diskutera och titta på bilar är det inte många som vet, men ja jag har ett litet bilintresse, har varit på en del bilträffar och varit på cruising osv. Det är inte bara gamla veteranbilar som intresserar mig utan "vanliga" bilar också. Skulle jag ha mycket pengar så skulle jag nog inte bara ha en bil utan fler. Har en del bilar som jag skulle vilja ha, men kommer aldrig att få om man säger så. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0