Dag 07 – Min bästa vän

(Jag orkade aldrig blogga igår)
Det här är alldeles för svårt att välja, jag har inte direkt en absolut bästa vän heller, jag har några stycken! Det är som en helt annan syn på bästa kompis nu när man är äldre, dom jag umgås mest med är mina bästa vänner. Min första bästa kompis då jag var liten var Izabell, och det är en sak som jag ångrar att jag gjorde, än idag, jag tycker att jag var så jävla dum. Det var förra året, jag var i värsta down perioden och mådde verkligen skitdåligt och jag satt och grubblade i flera veckor, varpå jag skickar ett sms till Izabell att jag inte tycker vi ska umgås mer. Hur fan kunde jag göra så? Vad fan tänkte jag egentligen? Det gick väl kanske en vecka och jag skickar ett sms till henen om att jag vill träffa henne och reda ut lite om att jag fortfarande vill träffa henne. Att jag gjorde "slut" med Iza var det dummaste jag gjort.
Stina och jag är också barndomsvänner, vi delar många minnen tillsammans, bra, mindre bra, roliga, ovanliga - Ja minnen i alla kategorier! Stina är spontan och riktigt rolig, hon vet vad hon ska säga för att jag ska börja skratta.

Sedan en återfunnen vän är Cilla. Vi var vänner ända sedan vi var jättesmå. Vi var med varandra så fort jag var i mormors stuga i Myckelgensjö, men sedan vet jag inte riktgit vad som hände, vi träffades inte mer på säkert 4 år! Men för kanske 2 år sedan träffades vi i Myckelgensjö, och sedan dess har vi umgåtts och funnigt vår vänskap. Cilla och jag har mycket gemensamt och jag tycker jättemycket om henne!

<3

Sedan har jag ju också många andra som inte näms här, ni vet vilka ni är :)

Kommentarer
Postat av: Izabell Westin

aw gullunge <3 Men det som räknas är att vi fortfarande är skitbra vänner :D

2010-12-01 @ 16:26:55
URL: http://pinkobsession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0