No Makeup

So, here I am, ofixat hår, osminkad. Det enda som jag har gjort me bilderna är att jag gjort dom svartvita. Smink kan göra underverk mina vänner, det må jag säga.



Jag undrar, kan man påstå att man har bra självkänsla om man tycker att man ser bra ut i smink?
Jag tycker inte att jag ser bra ut utan smink, jag jobbar på att bygga upp min självkänsla på den delen. Jag har aldrig sedan åttan visat mig på stan eller soklan utan smink, fast egentligen, nu för tiden jar jag så lite smink så varför behöver jag smink egentligen? Men smink gör väldigt mycket. Ibland när jag är osminkad så tittar jag mig i spegeln och tänker, skulle någon vilja vara tillsammans med mig, som jag verkligen ser ut? Utan sminket? Jag vet faktiskt inte.

Kommentarer
Postat av: Elsy Sjödin

Du duger bra utan smink.Bra att du vågade lägga ut bilderna

2010-12-30 @ 20:14:06
Postat av: hasse

du är så nepen ändå

2010-12-31 @ 15:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0