Lite å göra!

Jag har suttit vid skolans datorer sedan klockan 08:10 idag! Det motsvarar över 5 timmar, herregud... Ja det är ungefär så det är att gå media, datorer hela dagarna. Sedan åker man hem och sätter sig vid datorn..ännu bättre!

1. VAD HETER DU?
- Frida

2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
- Svarta

3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
- Scars On Broadway

4.VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
- Satt vid datorn

5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
- Godis :D

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
- Molnigt, dystert

7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
- Mamma

8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
- Ögonen

9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG?
- Hittade det själv juu

10. HUR MÅR DU IDAG?
- Bara bra, men trött

11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
- Cola

12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK
- Cider

13. FAVORITSPORT?
- Hockey

14. HÅRFÄRG?
- Mörkbrunt

15. ÖGONFÄRG?
- blå/grå

16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
- Solnedgång

17. SYSKON Å DERAS ÅLDER?
- Ellen - 12 år tror jag XD

18. FAVORITMÅNAD?
- Juni

19. SENASTE FILMEN DU SÅG?
- Baksmällan

20.TUR NUMMER?
- Har inget

21. FAVORITDAG PÅ VECKAN?
- Fredag

22.FAVORITHOBBY
- Fotografera

23.ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
- Jag vet faktiskt inte

24. FAVORITLÅT(ar)?
- Light Away - Volbeat.

25. SOMMAR ELLER VINTER?
- Sommar FFS

26. KRAMAR ELLER KYSSAR?
- Om man är tillsammans med någon?

29. VILL DU ATT DINA VÄNNER SKA SVARA?
- Dom gör som dom vill

30. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
- Ingen aning

31. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
- --

32. HUR BOR DU?
- Villa hos pappa i järved

33: VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
- Just nu läser jag Konsten att läsa tankar

34. HUR SER DIN MUSMATTA UT?
- Blå :)

35. FAVORITSPEL?
- Super Mario XD

36. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?
- Nee

37. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
- Nej

38. ÄR DU ROMANTISK?
- Ja det tror jag att jag är

39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
- Jadå!


40. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
- Jag vet inte, man får allt se ;)

41. VAD ÄR KLOCKAN JUST NU?
13:30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0