Månda

Jag har verkligen tappat suger på att blogga. . och att ta bilder. Det är för att jag i skrivande stund inte har något bildredigeringsprogram på datorn, då är man inte lika motiverad längre. Jag är smått förbannad på min kamera också, det är en massa svarta prickar på bilderna, och jag kan inte få bort det hur mycket jag än försöker, och då är det inte heller så roligt att ta bilder. Jag vill ha en ny systemkamera.. synd bara att dom går på typ 8000:- och det ska antingen vara en Nikon eller Canon.

Nu har jag inget mer att skriva . .

Ha en trevlig dag :D

Kommentarer
Postat av: Moster Drowsy

Lämna in kameran hos en kameraexpert och be dom göra rent den. Kostar lite pengar, men inte 8 000 kr.

2010-02-15 @ 19:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0