Mot nya tider!


Som rubriken lyder, jag känner att jag går mot nya tider nu, då pratar vi stilmässigt. Ser jag tillbaka ett eller två år så skäms jag över hur jag klädde mig, jag hade endast kolsvarta kläder eller så hade jag kjol med rutiga thights, ibland såg jag ut som en clown, och jag hade tonvis med smink runt ögat, och håret stog åt alla möjliga håll. Det är absolut inget jag vill gå tillbaka till.
Men å andra sidan var det under dom åren jag hittade min stil.
Jag har blivigt mer och mer neutral med min stil nu, vilket jag trivs mycket med. Jag är nöjd med mig själv, mer nöjd än vad jag var då jag var mer rockig. Jag har fått ett mycket bättre självförtroende.

Som sagt, det är mot nya tider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0