Sömn

Någonting som är väldigt viktigt för mig är sömn, men jag lär mig aldrig. Fast det har gått bättre nu på sista tiden. Förut kunde jag gå och lägga mig klockan 3 på nätterna och så ska man upp halv sju, jag kunde då vara hyperpigg på morgonen men sedan bli dödstrött på skolan, inte något jag vill rekommendera till andra att göra! Nu den senaste tiden har jag lagt mig väldigt bra tider, jag har lagt mig före 12, för några dagar sedan lade jag mig halv 10 och jag var pigg på under hela dagen.
Någon teori jag har är att jag sover bättre på sommaren än på vintern. På vintern är det samma helvete varje gång!! Jag vaknar alltid en timme innan jag ska kliva upp, och det kan fan förstöra mina dagar! Jag somnar givetvis om den timmen jag vaknat, och är då dödstrött då jag kliver upp. Jag fattar inte varför jag just vaknar samma tid? Pappa åker till jobbet en timme innan jag ska upp, det kan ju bero på att jag vaknar av det givetvis, men det har upprepats för många gånger nu. Det är som att någon vill reta mig med att vakna just den tiden...

Jag blir så irriterad, och vet inte vad jag ska göra.
Sånt är livet helt enkelt..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0