Tjuvlyssnat

Lite mer från tjuvlyssnat

En grupp på cirka tio fjortistjejer ~15 hoppar in i en vagn i sista sekunden. Vagnen är redan full och det är knappt så att alla får plats när dörrarna stängs.

Tjej 1: Va mysigt det blev!
Tjej 2: Ah, supermysigt… och varmt.
Tjej 3: Det är typ lika varmt som när jag och min kille umgås, och då är det hett!
Alla skrattar.
Man ~30 (sarkastiskt): Men tjejer berätta mer, jag tror hela vagnen är väldigt intresserad om hur det är när du och din kille umgås.
Alla tjejerna tittar förvånat på mannen.
Tjej 3 (vänder sig mot kompisarna): Asså shit, han vill veta mer om mitt sexliv… vad ska jag säga!?



Två tjejer ~15 sitter och diskuterar killar.
Tjej 1: Hur är det mellan dig och Patrik?
Tjej 2: Jag har gjort slut.
Tjej 1: Va? Shit, gumman, varför det?
Tjej 2: Ja, alltså… Visst, han hade moppe och så, men… han var helt enkelt inte den rätte.



Två tjejer ~17, sitter och diskuterar skolan.
Tjej 1: Men vadå? Fick du hem en sån lapp från CSN?
Tjej 2: Nej, jag fick aldrig det!
Tjej 1 (upprört): Neej, inte jag heller! Och jag hade ändå… typ… ja, mer än 100% frånvaro.
Tjej 2: Shit…



Två killar ~18 sitter och snackar i väntan på en rockföreställning när ena killen upptäcker en saxofon på scenen.
Kille 1: Hördu, varför har de en saxofon på scenen när det ska vara en rockföreställning?
Kille 2: Jag vet inte… varför har du bröst när du ska föreställa en kille?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0