Händelser från mitt liv! del 1

Ja jag tänkte dela med mig saker jag aldrig kommer glömma bort som har inträffat i mitt liv, bra och dåliga saker, roliga och tråkiga upplevelser!

Tiden på förskolan.
Min tid på förskolan var mycket blandad, från början var det rätt så bra. Jag fick mina första vänner, och jag har till och med några av dom kvar än idag! Dom äldre i förskolan ifrågasatte mig hela tiden varför jag var så smal, och vissa tog på mina handleder och såg näst intill äcklade ut och sade att jag var för smal, dom kallade mig en massa saker, viskade bakom min rygg. Det fortsatte även då jag bytte skola och då blev det näst intill värre, under den tiden mådde jag riktigt dålig och jag var så nära på att byta klass bara för att jag inte orkade med kommentarer och rykten, men jag stannade kvar och så småningom försvann det, efter 4 år... jag vågade aldrig visa mina handleder för andra, jag hade alltid svettarmband på mig, jag var för rädd att någon skulle kommentera mina handleder.

Imorgon tänker jag skriva om min första utlandsresa!



Kommentarer
Postat av: amanda

Att folk ska ha så svårt att se vad som passar sig att säga och inte. Ett antal kommentarer är som gjorda för att såra en på djupet -.-!

2010-01-14 @ 23:04:56
URL: http://nichtohnedich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0