Händelser från mitt liv! del3

Hummelviksgårdens "Crazy" Fox

Tanken hade kommigt upp hos oss, om att skaffa en hund. Givetvis var vi osäkra på vad för sorts hund vi ville ha osv. Jag vet ärligt talat inte hur vi kom på Tollare, men det måste ha varit att mamma såg en bild på internet och tyckte dom var fin. Pappa tyckte också dom var fina. Kort därefter fick vi reda på att det fanns en uppfödning i Köpmanholmen, bara några mil ifrån där vi bor.
Ett år senare står det klart, vi ska skaffa hund, jag kommer aldrig glömma då det var bestämt att vi skulle köpa en valp, det var ofattbart för ja gvisste att vårat liv skulle förändras när vi skaffat hunden.
Valpen föddes i C kullen och vi döpte honnom "Crazy" Fox - Hummelviksgårdens "Crazy" Fox.

Den här bilden är nog första ögonblicket han är hos oss




Under Foxens trotsartid var han en slyngel, jag var så förbannad på honom. Han testade verkligen mig till max och han tyckte säkert det var skitroligt. Men det försvann vid 1års åldern och jag tyckte han var en helt annan hund! Jag är så glad att han finns vid min sida, han är världens bästa hund <3

Fox nu för tiden:



Fox crazy moments:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0