Rubrik

Nej...jag vet inte vad jag ska skriva för rubrik så det fick bli såhär. .. . ok?
Jag gillar inte söndagar och måndagar, söndagar är jag riktigt seg, och på måndagar är jag ännu tröttare. Det är så överskattat att vara trött tycker jag, varför ska man vara trött?? Det är ju så jobbigt xD Aja hur som helst så då jag sitter på lektion (fotografisk bild i datasalen) så ringer telefonen, och jag halv panik går ut från datasalen och svarar och ser samtidigt som jag svarar att Iza och Linnéa är där :) Kuligt! Dom fick se vad jag höll på med...eeeh jag satt och ritade på min uppgift xD
Hur som helst

Sedan drog vi ner på stan och gick runt där. Det var riktigt trevligt faktiskt ^^
Sedan ringde pappa och frågade om jag ville a skjuts hem och javisst! Så nu sitter jag och smälter maten och ska sedan gå en promenad med Stina och Kevin, sedan ska Stina hjälpa mig att färga mitt hår :)


Nytagen bild på mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0