Vädret

Ja asså vädret är då inte det bästa just nu. Det har blåst och snöat som fan. Det är knappt att man ens kan gå med hunden, det klargjorde jag då Fox började klättra upp på snödrivorna som är över 1 meter höga. Vägarna var oplogade i morse, awesome, och dom är säkert inte plogade än med tanke på att det fortfarande snöar lite grann ute. Blåsten har iaf avtagit, det är huvudsaken.. Hippas verkligen på bättre väder till helgen!

Mitt huvud fick en blackout igår och jag glömde helt bort min PIN kod till mobilen, det är inte ofta jag helt glömmer bort sådär. Nu ska jag ha PUK koden, och jag jag det papperet kvar? Obviously not. Det var typ 5 år sedan jag fick det där papperet. Så det blir Phone house efter skolan och fixa fram PUK koden, för inte fan klarar jag mig utan telefon xD

En påminelse till mig själv: Ge Iza 60 kr för hockeybiljetten.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0