Volbeat!!!

Herregud! Jag har glömt bort att berätta det

Pappa ringer en morgon och frågar om jag läst om Volbeat i tidningen, nej det hade jag inte och så säger han dom magiska orden "Dom ska spela i sverige, i Sundsvall!" Sunsvall asså..shit! Det kändes stort för både pappa och mig att dom ska spela i Sundsvall, vi tänkte först att vi kunde åka och se dom på Hovet i Stockholm men vi bestämde oss sedan för att dra till Sundsvall. Biljetterna är hämtade och jag är SÅ glad! Jag har bara suttit och väntat på att dom ska spela på Metaltown i år och jag har inte råd att åka dit, men det blev aldrig så tydligen, dom spelar på Arvikafestivalen! Men dit hade jag inga tankar på att åka till.

Volbeat live den 17 Oktober 2010!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0