Konstiga drömmar

Inatt drömde jag konstigt ännu en gång.
Det börjar med att jag är någonstans hos någon och ska precis gå ifrån dom, vi säger hejdå och går ut. (kom inte ihåg precis allt men) vi gick hem i mörkret, (jag vet inte ens vilka "vi" är, men jag var ite själv) och jag fann det väldigt obehagligt! Sedan helt plötsligt sitter jag i en bil och hamnat i världens biljakt, i en utan bilarna fanns det någon som var beväpnad och den personen sköt han som satt i bilen framför oss, jag blev helt förskäckt. Polisbilarna hade skjutvapen inbyggt i självaste bilen så det sköts en massa från polisbilarna för att stoppa dom som skjöt. Dom träffade en bil fast det var dock inte dom, och den bilen gled plötsligt tvärs över vägbanan, föraren hade dött, till min skräck så inser jag att bilen som glider med väldig fart håller på att köra in i farmors bil, och jag visste tydligen att det var just pappa som satt i den bilen och körde. Men pappa hann stanna innan bilen passerade. Sedan vaknade jag och somnade därefter om

Då drömmer jag någonting om att Stina och jag blev skitsura på varandra xD

jävligt invecklad dröm, vet inte ens om ni fattar xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0