Lyssnat

Man ~35 (i mobilen): Tja, jag är on my way till Solnish. Men jag är inte i något movie mood. Vad gör du? Du låter så stranger. Ring mig sen så kanske vi kan meet up somewhere.

En kille ~10 år står på torget och pratar högt och upprört i mobilen med någon.
Killen: Jag måste ha busskortet NU, bussen går snart… Nej jag hinner inte åka upp, du får komma ner!
Paus.
Killen: Men SUG KUK MAMMA, jag har ju bråttom!

Två killar ~20 sitter på en bänk.

Kille 1: …Och här trodde jag att hon faktiskt ville kolla på Star Wars, men hon ville ju bara ha sex igen. Sådan jävla besvikelse!

En kille och en tjej, båda ~20, går omkring på Systemet.
Tjejen: Kommer du ihåg vad det hette?
Killen: Nä, men flaskan var en sån där som smalnar av uppåt.

HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0