Memories

Jag låg och tänkte igårkväll på minnen man delar me sina vänner från då man var liten till idag.

Jag kom ihåg då jag var med Izabell första gången
Jag kom ihåg då jag var med Stina första gången

Kom ihåg det så väl att jag satt bredvid Iza i matsalen första dagen på skolan och hon frågade om vi kunde hitta på något, och det gjorde vi. Första gången Iza var hos mig kom jag ihåg att vi satt och spelade pippi på datorn, och lekte barbie för det gjorde man ju i den åldern ;) Pappa tog kort på oss första gången Iza var hos oss, men jag kan fan inte hitta det korter, jävligt synd!
Stina och jag lärde känna varandra genom ett dagis och vi hade det jätteroligt tillsammans, jag mindes att Stinas pappa hämtade oss med en bob då jag fick följa henne hem första gången. Vi lekte i ett dockskåp kom jag ihåg, och med barbie såklart!

Jag delar otroligt många minnen med Stina och Iza
Jag kom ihåg en gång jag sov över hos Iza och vi byggde värsta kojan som vi skulle sova i, men det gick inte som vi tänkt. När det var Pokemon period så ställde man alltid klockan för att kliva upp och se om man sov över hos varandra.

Stina och jag sov över hos varandra under en nästan hel sommar, åtminstonde halva! Stina säger att hon har ett kort på oss då jag har på mig en prinsesskrona och en pokemon tröja, jag tror faktiskt jag har svaga minnen av när det kortet togs, vi flummade väl runt och lekte prinsessor?

Det var väldigt populärt att leka att man hade en "låtsashäst" det var ksitroligt att leka det, man beskrev detaljerat om hur hästen skulle se ut och så, sedan kunde man också hitta på djur. Vilken fantasivärld man har levt i.

Tiden har gått så fort, så otroligt fort! Det har helt plötsligt gått från 6 år gammal till 18, mycket har hänt mellan dom åren, man har ju framförallt förändrats en del.

Jag är så glad att jag har er två kvar för många gånger under dessa år har jag varit så orolig att man ska glida ifrån er, men idag vet jag att allt kommer vara precis som förr än fast man inte ses på flera veckor!

Ni är bäst!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0