Ny kategori

Ajjemän, här tänker jag samla lite citat och konversationer! Tänker skriva ner ett par styckan som jag sparat!
Vissa Citat kommer jag inte skriva vem som sade det.
-------------
Mamma: Hur kan du tro att sängar är uppställda i en skola? Tror du att det är ett förstaklassigt sjukhem?
---
Sten, sax, påse! . . . . Sten,sax, klipp!
---
Jag till mamma: Vill du bli kallas kvinna?
Mamma: Öööh nej, jag vill bli kallad flygplan?
*Skratt*
Ellen: Airbag!
Mamma: Nej men tjej låter bättre, fast det är inte kul när vissa säger till sina barn att: "Akta så att tanten kommer förbi"
Ellen: Det är ju likadant när dom säger akta farbrorn, fast farbrorn inte är det till barnet.
*Skratt*
Mamma: Akta morbrorn
---
Det smakar som det luktar på en blomaffär!
---
Stina: Det luktar fan muminfitta!
---
Jag: pappa dom visade höga kusten bron på idol!
Stina: Vad sade du? Jag trodde du sade att dom sålde en Buick på idol!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0