2010-11-08

Klockslag: 20:56 - Interesting.
Var hemma idag, jävla huvudvärk, har faktiskt inte gjort annat än bara legat idag, varit ut med Fox, den friskluften behövde jag verkligen :) Men imorgon blir det skola igen, pepparpeppar.

Det skärmmer mig att det snart är jul, jag får nästan panikångest, året är snart slut. Det här året har gått för fort, det är nästan att man måste stanna upp och bara tänka igenom hela året, vad hände, vad har jag gjort?.
Jag måste börja kolla mer på utbildningar här i norrland, för jag kan inte bara ha EN sak jag ska söka till liksom..det skrämmer mig också, tänk om jag inte kommer in på någon skola, då blir jag sittandes hemma. Jävla skit.

Näe nu ska jag bara ta mig lite kvällsfika sedan blir det sängen <3


I see your face
In my sights
I hesitate
And then look for a sign
Somewhere in the sky


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0