Dag 01 – Presentera mig själv

Jag heter då Frida Larsson, fyllde 18 den 4 Mars. Kommer ifrån och bor i Örnsköldsvik. Jag går 3 året på media, känns konstigt att ta studenten nästa år, jag har som en översikt på vad jag vill göra efter gymnasiet så jag får väl se vad som händer. Jag bor hos min pappa, med en hund och en katt.

Som en del av mina vänner säger är jag en typisk fisk (stjärntecknet) och det är sant, jag är sannerligen en dagdrömmare och lever i min drömvärld, men det betyder inte att jag inte har fötterna på jorden. Jag är en bra lyssnare, är väldigt förstående, gör mitt bästa för att hjälpa folk.
Jag har någon viss kärlek till drakar, varför vet jag inte, men jag tycker att dom är vackra kreaturer, han lite smådrakar i mitt rum.

Jag är ganska löjlig av mig, om jag ska vara riktgit ärlig, kan vara väldigt barnslig ibland. Jag har inget emot att sitta och titta på barnprogram, tittar på pokemon då och då. Det är inget fel med det, det är ju inte så att jag sitt och snackar barnprogram då jag är med folk. Det är nostalgi att titta på barnprogram!
Jag drar inte alla över en kam, sån jävla dum egenskap folk har. exempel: "Han/hon är så jävla dum i huvudet" - då tror automatiskt alla att det är så och tar inte reda på riktig fakta, utan går där och verkligen tycker att någon är dum i huvudet fast man inte känner den personen, det är bara idioti faktiskt! Tro inte på allt folk säger om andra.

Musikmässigt lyssnar jag mest på rock, men jag kan lyssna på det mesta. Är ganska öppen musikmässigt endå, och nej jag är inte någon som dissar en människa bara för att den lyssar på Jonas Brothers eller något annat band som jag verkligen ogillar, då är man bara ytlig.

Jag älskar att resa, i sverige då. Åka tåg eller buss någostans. Har ju faktiskt rest en del nu i sommar :)

Jag är intresserad av bilar, jag skulle kuna sitta i flera timmar och prata bilar. Jag åker på bilträffar på somrarna, jag önskar att jag kunde drifta, och kunna göra sånna där häftiga saker som på Fast And Furious.

Jag hatar vintern och allt som har med vinter och kyla att göra, jag skulle kunna gå i ide på vintern och vakna i maj. Jag är nästan aldrig ute på vintern, endast då jag går ut med hunden.
Såå...

Det var nog allt jag hade att säga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0