Dag 02 – Min första kärlek

Just den här dagen gillade jag inte alls.
Jag ska vara helt ärlig och säga att jag har inte varit med om min första kärlek än, och det är som mycket känslor när man kommer till det ämnet. Så jag vet inte riktit vad jag ska säga..Jag undrar när "min tid kommer" alla säger att den gör det, men VADFAN när då egetligen? Folk sade det till mig då jag var 13 år, nu är jag 18 år gammal! Jag får nästan panik, jag är snart 20 år och har aldrig ens varit i närheten av ett förhållande, det är e av mina största rädslor faktiskt, att man är över 40 och inleder sitt första förhållande..jag vågar inte ens tänka på det. Jag får sånt dåligt självförtroende när jag tänker på detta, alla mina vänner har varit tillsammans med någon, men inte jag. Usch vad jag låter emo, men det är så det är, det är så jag känner.
Jag letar inte efter kärlek heller, varför ska man leta? Är man inte lite desperat då? Jag har heller aldrig varit kär i någon, asså riktigt kär i någon. Jag faller inte så jäkla lätt för någon heller.

Jag vill också känna att någon älskar mig, MIG just mig, och att jag dessutom också älskar den personen jättemycket, det måste vara en underbar känsla.

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0