Dag 06 – Min dag

05:55 - Brumma (katten) vaknar till liv och vandrar ut från mitt rum, jag hör att pappa är uppe och stökar, han ska snart åka på jobbet. Somnar om.
06:40 - Väckarklockan ringer, trycker på znooze
06:50 - Znoooze
06:58 - Kliver slutligen upp. Dötrött
Äter min frukost, fixar mig i ordning, går ut med hunden. Sedan går jag till bussen och väntar i kylan. Sitter i skolan några timmar, åker ner på stan med Paula och käkar. Åker upp till skolan igen. Är på skolan. Åker ner till stan, skulle börja titta på julklappar men orkade fan inte, så jag åkte hem istället.
Sedan då jag kom hem satte jag mig vid datorn, sett åp tv, ätit mat, busat med hunden.

Ikväll ska jag nog städa mitt rum :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0