Julsånger

Det är way för tidigt för Julsånger, jag prövade lyssna lite nu men nej, det gick bara inte. Jag tycker mycket bra om Julsånger, det är nostalgi. Julsångerna får mig faktiskt att längta mer till julen, än fast jag nu för tiden inte är så jätteförtjust i julen, men det är mysigt :) Dessutom så är det snö på backen detta år när det blir jul, förhoppningsvis. Julsånger börjar jag spela typ i mitten av december, då tycker jag det känns som läge!
Dessa klassiker är från skivan Absolute Christmas från 1994

Lite av mina favoriter:




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vill du ha fler läsare till din blogg? :) funkar för mej, får ungefär 100-200 läsare per dag av detta!!



http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=indaaa

2010-11-18 @ 13:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0