Körkoort!

Nu är mitt körkort hämtat! Det känns så sjukt tat jag nu kan åka ut och köra bil helt ensam och när jag vill.

Jag började att övningsköra i Maj förra året, haha och jag kom ihåg det så väl xD Parkeringen på elgiganten, det var ett fiasko asså, men det var ju första gången och första gången går ju aldrig bra. Tycker då jag. Sedan började vi köra på parkeringen på parkskolan för att träna på dragläge, efter nästan en hel sommar så satt det 100%. Det blev förstås en del uppehåll med körningen.

I februari i år skrev jag in mig på körskolan, men jag börajde inte köra förrän i april. Efter jag gjort halkbakan så tyckte min körlärare att det var dags för mig att köra upp. Haha det var ofattbart för mig.
Jag klarade uppkörningen, men har haft sån jävla otur att jag gjorde om teoriprovet 4 ggr. Så förbannad och besviken jag var på mig själv, men förra tordagen stog det godkänt på datorn. Ofattbart. Jag, Frida Larsson har körkort. Det trodde inte jag om mig själv.

Oyes, våran kära bil på bilden. Jävla Volvo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0