Ung & Bortskämd

Hahaha vad ska jag säga om det där programmet, stackars människor? Dom kan inte ens gå och handla på affären. Haha pappa betalar liksom xD
Fast ja jag vet inte, hade jag varit bortskämt och rik hade jag ju älskat mitt liv förstås, men när jag ser på människor som är ritigt bortskämda så tycker jag dom bara är odrägliga och brutala. Det påminner mig om programmet på mtv, my supersweet 16. Där hotar tjejer med att göra slut med killen om han inte klär ut sig till en tjej, liksom man undrar om dom säger så för att det är tv eller om dom verkligen är gravallvarliga. Det är så tragiskt. Finns det inte någon bortskämd människa som är normal? Jag vet faktiskt inte.

Jag ka medge att jag och min syster är lite bortskämda faktiskt, vi får pengar när vi behöver osvosv. Men vi får inte allt vi pekar på.

Jag kommer att följa det här programmet, för att det verkar vara riktigt intressant och se dom stackarna göra saker som man själv gör nästan varenda dag. Heh

Kommentarer
Postat av: ellen

alla är ju bortskämda. mer elelr mindre

haha nä, vi får verkligen inte allt vi pekar på :)

2010-11-09 @ 13:40:12
URL: http://eeellenn.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0