Volbeat

Tänkte göra min fortsättning på veckans band/artist, går inte så bra men här kommer fortsättning

Detta är Volbeat! Jag har lyssnat på dom sen i slutet av 2008. Jag kom ihåg att vi satt och pratade om dom på vägen hem från morfar att dom var från danmark osvosv. Jag trodde att det var Takida, haah jag vet så jävla pinsamt!
Jag var fast efter ha hört deras skiva Guitar Gangsters And Caddilac Blood, och har sedan 2008 varit ett troget fan av dom. Fast Volbeat har väl inte direkt påverkat mitt liv som TH har, men deras texter är väldigt inspirerande och speciella. Jag såg dom live i Oktober och jävlar vad bra dom var, måste se dom fler gånger. Det känns som att man kommer få se dom fler gånger iaf, för jag har hört att dom gillar lilla sverige. Då tänker jag dra till en större stad med ståplats!

Maybellene I Hofteholder
- Låten som fick mig att lyssna på dom, troligen deras kändaste låt!


We



Light Away


Kommentarer
Postat av: ellen

fallen är nog deras kändaste

2010-11-05 @ 22:40:05
URL: http://eeellenn.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0