Höstlov

Yaaa, då var det lov, äntligen, så skönt!
Jag hade tänkt att åka till morfar under lovet, men jag blir hemma istället. Måste spara pengar, jag funderar faktiskt på att redan nu börja köpa julklappar. Jag vägrar ge mig ut på stan och leta julklappar 3 dagar innan julafton, jag klarar inte av när det är så mycket folk på stan, jag blir bara förbannad på alla.
Vad har jag för planer? Nja, inga faktiskt! Jag har lovat mamma att vara hundvakt så jag kommer att få bo i mammas lägenhet, nice :)
Jag var på Halloweenfest i Bjästa igår, haha det var kuul :D Hoppas det blir fler gånger. Vi skulle vara utklädda, jag var vampyren Jane Volturi från Twilight Serien, fast det gick väl inte så bra...men alltid något.

Såå vad händer annars då?
Sitter och lyssnar på Rise Against, tittar på tv.

Jag hatar söndagar.

Kommentarer
Postat av: Ida we

Haha, nä då. Vänta, är det inte bara att det är dammkorn som flyger i luften? Jag menar det är ju rätt dammigt på loon you know ;)

Tog de bilder som hade minst sånt iaf, för det är inget damm på linsen xD

2010-11-02 @ 12:52:25
URL: http://idawe.blogg.se/
Postat av: Ida we

Rise Against btw = (Y)

2010-11-02 @ 12:52:58
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0