Nej jag förstår inte..

Sitter och kollar runt på bilddagboken...Fjortisdagboken..Nä men seriöst vad är det som händer med världen? 14 åriga tjejer som näst intill blottar sig på internet, vad är dom ute efter? Bekräftelse förstås. Men måste man då dra ner tröjan så att tuttara syns? Klart att framförallt killar som inte fattar bättre säger att tjejen är snygg för att hon är halvnaken på bilden. Vet att jag inte borde klaga på detta, men jag kan inte låta bli och skaka på huvudet när jag ser vissa tjejer på den där sidan. Fokusen på bilderna är knappt på ansiktet hos många tjejer, och killar säger att "hon är snygg" haha ursäkta? Såg du ens henens ansikte...idioter!

Jag blir bara arg.

Kommentarer
Postat av: Sis Morphine

haha jag håller med totalt! Man undrar verkligen vart världen är på väg..

2010-10-07 @ 14:51:06
URL: http://sismorphine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0