Volbeat konserten

Jag måste ju berätta lite highlights från dagen den 17 Oktober ;)

Vi bilade ner till Sundsvall på förmiddagen för att gå på signering med dom, min första signering, jag var skitnervös ärligt talat. jag skulle få träffa hela bandet liksom, 1 meter framför mig, det kändes helt overkligt! Jag hade förväntat mig hur mycket folk som helst då vi kom in, men det var inte så farligt faktiskt. Allt gick väldigt fort, det var liksom Hej och Tack, men endå, det var speciellt för mig att träffa dom.

Efteråt vandrade vi runt i Birsta, vi återvände till butiken Rocks där dom ahde signeringen, och pappa och jag knäppgökar hade inte sett från början att hela bandet var där inne xD Michael köpte några filmer. Ångrar lite att man inte tog kort tillsammans med någon av dom, men ja, sånt lär man sig till nästa gång!

Vi åt, sedan bar vi iväg mot Sundsvall till arenan. Det var typ 2 urdåliga förband som spelade innnan Volbeat. Sedan kom dom in, dom var hur bra som helst live, Michael har bra humor, dom hade strålande energi. Dom spelade alla mina favoritlåtar, en låt som jag blev speciellt förvånad att dom spelade var Soulweeper.

Jag kommer garanterat att se dom fler gånger, då blir det ståplats och förmodligen i Stockholm. Sådeså :D

Kommentarer
Postat av: Sis Morphine

sv: ja, de är väl inte de bästa ljudet kanske men jag tycker de är helt okej. och så är dom så snygga, hihi^^

2010-11-01 @ 22:49:00
URL: http://sismorphine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0