Helgen

Jag bestämde mig för att åka ifrån Övik till farmor i helgen! Så åkte dit på fredag eftermidda och kom nyss hem ^^ Vi har varit på stan i Sollefteå och kikat runt lite grann, tanken var att vi skulle åka till Kramfors på Dollars, och dit åkte vi på eftermiddagen. Sedan får vi en sväng förbi Sandslån för att hämta upp en vattenkokare som farmor lix skulle ha för att jag skulle kunna dricka te xD Hittade inget speciellt på Dollars, lite besviken faktiskt för dom brukar ha haft bra grejer ^^

Helgen har varit bra i alla fall, nu laddar jag inför ny vecka


2 bilder


Kommentarer
Postat av: Emblem

Sv: Ja visst var den :D

2010-09-21 @ 09:03:11
URL: http://emblems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0