Om jag skulle bli rik...

Jag vet inte hur många gånger jag sagt just dom orden: "Om jag skulle bli rik". Nu säger inte jag att jag kommer att bli rik, men jag vill! Haha. Då finns där en listapå vad jag kommer att göra, vill göra och kommer att köpa då om jag skulle bli rik, och här pratar  vi om miljontals kronor.

Om jag skulle bli rik, skulle jag:

Köpa en massa bilar.
Har sagt det förut att om jag skulle bli rik skulle jag köpa 2 bilar åt pappa och 2 bilar åt mig själv. 2 personbilar och 2 veteraner. Fast självklart skulle jag också köpa en bil till mamma. Jag skulle köpa en bil till mina närmsta, och mina vänner!

Bli fadder

Yes, det är något som jag verkligen vill göra. Att vara rik och inte bli fadder känns halvsnålt faktiskt

Skaffa motorcykel och körkort till motorcykel

Självklart, det är alltid något jag velat! Det ser ut att vara så jävla nice när man ser dessa på somrarna!

Köpa min drömlägenhet någonstans i sverige
Varför inte när man har en massa pengar?

Köpa en  lägenhet utomlands
Skulle vara coolt faktikst

Besöka en massa olika länder för att kunna fotografera landskap, samt chilla!

Köpa miljontals typer av skor och kläder

Köpa en båt

Köpa en snöskoter samt vattenskoter

Har velat haft åtminstonde en snöskoter sedan jag var liten

Och mycket meer, som jag inte kan komma på just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0