Tecken!

Det är mycket som talar för tat jag INTE ska vara hemma denna helg, enligt mig! Har redan råkat ut för 2 tecken. 1 är att pappa och Ellen inte ska äta hemma på söndag, och då måste jag fixa egen mat..orka det..jag vet att jag måste lära mig laga egen mat, och ta ansvar. Ta ansvar kan jag när jag är i den situationen, har faktiskt varit ensam hemma i en vecka drygt! Det 2:a tecket är att tydligen så ska pappa bort på lördag kväll, vilket innebär att jag är ensam på lördag, nice kan man tycka, jodå, lite. Men jag ser detta som en möjlighet att åka bort, men vafan vart ska jag åka då jag inte har ett öre på mig? x)

Vi får väl se vad jag hittar på.

Hej!

Kommentarer
Postat av: ellen

vart fan ska pappa då??

2010-09-22 @ 14:51:45
URL: http://ellenkristinalarsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0