April 2009

Nu går vi tillbaka i tiden, jag tyckte det var något med de här dagarna, för 2 år sedan vid detta datum befann jag mig hos Amanda i Malmö! Det känns som att det var förra året jag var hos henne, tiden går så fort! Amanda är en kompis jag har haft kontakt med över nätet i flera år och sedan bestämde vi oss för att träffas så jag åkte ner till henne! Det går inte att beskriva hur otroligt glad jag var över att träffa henne, jag var där i bara 3 dagar tror jag, alldeles för kort tid visade det sig i slutet! 
Jag önskar att jag tog mer kort när jag var där!

 

 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Det var roligt att ha dig där med! Vi får se till att fixa en träff till någon annan gång, när jag är hemma igen!!

2011-04-08 @ 22:03:50
URL: http://veenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0