Lov

Äntligen lov, som jag längtat, men det har faktiskt gått riktigt bra nu i slutet på skolan, är snart färdig med allt så stressen och det riktiga hatet mot skolan har lagt sig, men det återkommer väl sedan då man är tillbaka igen förstås.

Jag sitter och lyssnar på partymusik och taggar inför imorgon, jag hopaps verkligen det blir utgång! Fri entre på Harrys, då borde man passa på!
Nu ska jag ta en dusch, sedan får jag väl se vad som händ, kanske går jag och lägger mig, kanske går jag och tittar på film eller något. Men imorgon ska jag sova, riktigt länge!

Haha på tal om något helt annat:


Det är alltid blåsta puckon som addar mig på msn, som bara vill en sak. Man kan inte heller avgöra om dom är seriös eller inte, men det är skitsamma, dom framstår ju dom dumhuvuden i alla fall. Men jag skulle reagerat annorlunda om jag kännt killen. Det finns dom som frågar chans och vill inleda förhållande på nätet, det fattar inte jag? Är man verkligen så desperat? Jag är verkligen inte typen som letar kärleken på nätet, överskattat - i alla fall för mig. Jag kan lära känna en människa på nätet, men inget mer.
Jag blir så förbannat trött på dom här människorna som är så omogna. Nej nu ska jag duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0