April 26, 2011

En låt och en bok som påverkat dig:

En låt som påverkat mig, är My Chemical Romance´s låt - Na Na Na. Jag själv kommer inte på någon riktigt bra förklaring till varför jag gillar den, jag sökte upp låtens betydelse:

Stand up for what you believe in and show everyone your true "colors".
Not be afraid to do what you want because of everyone else

Vid många tillfällen dyker Nanana upp i mitt huvud, liksom skit i allt, bara kör på!


En bok som har påverkat mig är Blondinbellas bok Egoboost, när jag läst klart den boken insåg jag vad mycket det är som stämmer med en själv, den där boken fick mig att tänka i andra banor.
"Hon skriver självutlämnande om det jobbiga gymnasievalet, betygshetsen och alla andra krav som ställs på en tonåring."

So there you go!

Vet inte varför jag kom på att skriva om detta...kul? Hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0