Bööh

Jävlar vilken intensiv bloggning det har blivit nu på sista tiden ;) 
Det är så mycket som händer och har hänt, jag blir nästan förvånad vad mycket som kan hända på bara någon månad.
Dom ringde ifrån Kramfors och sade att jag kommit in på skolan jag sökt in på, panik, chockad. Fick sätta mig ner och fundera i flera timmar, efter ett samtal med mamma och pappa och efter att ha kollat noggrant på hemsidan så bestämde jag mig för att tacka nej. Det hade verkligen varit skitroligt att börja där, men jag känner att det inte är värt det, inte just nu i alla fall. Jag känner att jag är inne på en annan bana just nu, jag vill hitta jobb, ha pengar. Får se hur det bli nästa år, kanske!
Denna vecka har varit allmänt långsam, än fast jag har haft fullt upp varenda dag. Jocke och Cilla for utomlands förra fredagen. Jocke frågade mig "Vad ska du göra nu då, då vi är borta?" haha han fick mig faktiskt att fundera, med tanke på hur det har blivit senaste tiden nu så är jag nästan bara med honon, och Cilla och så ibland är jag med dom båda. - Det förklarar varför jag bloggar så mycket just nu kanske? XD Jag mena jag brukar inte vara hemma så mycket. Men jag har varit aktiv nu i veckan - tycker då jag! HAr varit på stan på ärenden, umgåtts med vänner. Det är bara idag som jag har varit för mig själv. Imorgon ska jag till mamma, och på fredag kommer Jocke och Cilla hem, så då lär man säkert träffa dom.

Att små saker kan göra en så glad?
Käraste Joakim skrev till mig på chatten på facebook för ett tag sedan, det gjorde mig glad! Ett tecken på att både han och Cilla lever i alla fall XD


Dom kommer hem på fredag, då jäklar!


(och jaa det är klaart jag har andra vänner också, självklart!- om det skulle vara någon som funderade)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0