När man var liten..

Jag satt inne på min tumblr och fick för mig att söka på hästar. That brings me back to the old days... haha nämen allvarligt så hittade jag en bild på en häst som en gång i tiden satt igång mina fantasier när man var liten. Helt otroligt vilken livlig fantasi man hade när man var liten, man kunde leka med sin egan fantasi och det var hur roligt som helst. Man hade ju "låtsashästar" när man var liten, i alla fall jag hade det. Jag hade två stycken arabhästar som hette Wille och Hampus.
Jag hade en bild i huvudet hur jag ville dom skulle se ut, och sedan sökte jag helt enkelt på google, och det är kul att bilderna fortfarande finns kvar än idag som jag hittade för kanske 10 år sedan.

Wille var brun med svart man, han var min trofastaste vän, och världens snällaste häst, och en framgångsrik hopphäst. 


Hampus var helt tvärt emot vad Wille var, han var en riktig buse, han var väldigt duktig på att slänga av en, men man gillade honom endå. Gymkahna var något han var riktigt duktig på att delta i, för han var snabb och smidig.


Jaa ni läser ju vad heelt obsessed man var när man var liten, framförallt i hästar! Men det är inget fel med det, det är bara kul tycker jag!

Jag har för mig också att jag hade en hund som "låtsasdjur" men den hunden följde nog inte med så länge för jag kom knappt ihåg, att det var en labrador är det enda jag kommer ihåg. Men inte behöver jag någon låtsaslabrador nu när man har en tankspridd Tollare bredvid sig här i soffan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0