Sommaren 2011

Nä men asså nu är det väl dags att vara lite mer seriös. 
Så ja nu är sommaren 2011 över, fyfan säger jag bara, fyfan. Vad hände egentligen? Varför ska det gå så fort? :(
Den här sommaren har varit intressant, mycket intressant. Det är mycket som pågått och hänt, saker som jag aldrig trodde skulle inträffa, saker jag aldrig trodde skulle hända mig, och jag gjorde någonting som jag aldrig trodde om mig själv, det är för personligt för att skriva om här i bloggen. Men den här sommaren har varit så jävla kul, en utav dom roligaste hittils! Jag hoppas ni få som läser min blogg ochså haft en lika härlig sommar! Vädret har varit helt lovande också, vet liksom inte vem man ska säga tack till, man får väl titta upp mot himlen och säga tack?

Tack alla kära människor som var med och gjorde min sommar till en utav dom bästa!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0